ארגון המורים מאיים: לא נפתח את שנת הלימודים ללא הסכם חדש

    צבי טסלר 1 Comment on ארגון המורים מאיים: לא נפתח את שנת הלימודים ללא הסכם חדש

    ראש ממשלת המעבר יאיר לפיד שוחח עם מזכ"לית הסתדרות המורים, יפה בן דוד והשניים סיכמו "לשמור על ערוץ קשר ישיר"

    בית ספר. אילוסטרציה צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ארגון המורים מאיים כי לא יפתח את שנת הלימודים כסדרה, אם משרד האוצר לא יחתום עימו בתוך שבוע על הסכם שכר חדש. אמש דחתה הסתדרות המורים את הצעת האוצר וכינתה אותה "הצעה מביכה המחריפה את הפגיעה בעובדי ההוראה".

    ראש ממשלת המעבר יאיר לפיד שוחח עם מזכ"לית הסתדרות המורים, יפה בן דוד והשניים סיכמו "לשמור על ערוץ קשר ישיר".

    בנוסף, לפיד קיים אתמול (רביעי) סדרת דיונים בהיערכות לקראת פתיחת שנת הלימודים. תחילה קיים רה"מ לפיד דיון עם שר האוצר אביגדור ליברמן ושרת החינוך יפעת שאשא ביטון, בנוגע להתקדמות במו"מ מול הסתדרות המורים. בפגישה השתתפו מנכ"לית משרד רה"מ נעמה שולץ, מנכ"לית משרד החינוך דלית שטאובר והממונה על השכר באוצר קובי בר נתן.

    לאחר מכן, התקיים דיון מורחב על מוכנות מערכת החינוך לפתיחת שנת הלימודים תשפ"ג, עם שרת החינוך יפעת שאשא ביטון, וצמרת משרד החינוך.

    בדיון נערכה סקירת מהלכי מערכת החינוך בשנת הלימודים החולפת – תשפ"ב, וסקירת כלל התכניות הצפויות לשנת הלימודים שבפתח – תשפ"ג.

    רה"מ שיבח את עבודת אנשי החינוך והדגיש כי הם עוסקים בדבר החשוב ביותר למען עתיד ילדינו. כמו כן, אמר ראש הממשלה כי כעת, התפקיד של כל הגורמים סביב השולחן, הוא לתקן את הפערים שנוצרו בשנתיים האחרונות במשרד החינוך, בעקבות משבר הקורונה. "מערכות נמדדות הכי טוב בסיטואציה של כאוס – וכעת יש לנו את ההזדמנות לשפר ולייעל את המערכת".

    בדיון נידונו סוגיות רלוונטיות במספר מישורים: הטמעת תכניות לימוד חדשות, חיזוק מעמד ההנהלה וצוותי החינוך, יישום תכניות חומש לחברה הדוברת השפה הערבית, שיפור בקרת המערכת וקידום מערך הערכה ומדידה, תוספות בינוי וקידום תשתיות נוספות והכשרות בעלי תפקידי ביטחון חירום ובטיחות בכלל המערכת.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      יופי !!!!!! לא יזיק עוד חודשיים חופש, קדימה כל המורות תתחילו לאיים!!!!👍👍👍👍